V rámci opatrení súvisiacich s COVID-19 ponúkame aktívnu podporu pri samoinštalácii komponentov v domácnosti. V prípade požiadavky inštalácie naším technikom nájdete viac informácií v časti Otázky a odpovede.

Otázky a odpovede

Služba MONSE sa mi páči, ale nie som si istý, či spĺňa moje požiadavky. Mohol by som si ju najskôr vyskúšať?

Možnosť vyskúšania tovaru s garanciou vrátenia peňazí do 60 dní.

Chcete mať informácie o svojom seniornom rodičovi na diaľku a neviete, či je MONSE pre vás to pravé? Zdá sa vám 14 dní na vyskúšanie málo? Ponúkame riešenie. Predlžujeme dobu na vrátenie tovaru zo 14 dní, ktoré nám ukladá zákon, na 60 dní!

Prečo?

  • pretože sme presvedčení o vysokej kvalite našich výrobkov a služieb
  • pretože problematike rozumieme a dokážeme poradiť so špecifikáciou aj nastaveniami
  • pretože chceme ponúknuť našim zákazníkom službu, ktorú inde nenájdu
  • pretože chceme neustále rozširovať a skvalitňovať naše služby zákazníkom
  • pretože nechceme nútiť našich zákazníkov platiť za službu, ktorá im nevyhovuje

 

Preto každý zákazník, ktorý si zakúpi MONSE, má možnosť nám nepoškodené zariadenie do 60 kalendárnych dní vrátiť a my mu vrátime celú uhradenú čiastku.

opýtať sa
Mám záujem o službu MONSE, ale bojím sa, či počas inštalácie Vaším technikom nemôže prísť k nakazeniu ochorením COVID-19?

Inštalácia komponentov MONSE je veľmi jednoduchá a nastavená tak, aby ste ju zvládli bez najmenších komplikácií. V aplikácii je k dispozícii presný návod krok za krokom popisujúci proces inštalácie. V prípade nejasností je Vám k dispozícii technická podpora na tel. čísle +421 902 601 392.

Pokiaľ preferujete inštaláciu naším technikom môžeme Vás ubezpečiť, že prebieha za dodržania najprísnejších bezpečnostných opatrení. Naši inštalační technici sú vybavení celotelovými ochrannými odevmi, ochrannými rúškami, rukavicami a používajú dezinfekčné prostriedky pred aj po uskutočnení inštalácie.

opýtať sa
Pre koho je MONSE určené?

Služba MONSE je určená pre všetkých, ktorí chcú byť informovaní o tom, či je ich blízka samostatne žijúca osoba v poriadku a v prípade mimoriadnych udalostí získať informáciu, že potrebuje pomoc.

opýtať sa
Kde si môžem službu MONSE zakúpiť?

Službu MONSE je možné zakúpiť prostredníctvom nášho e-shopu.

opýtať sa
Funguje služba MONSE aj mimo územia SR?

Momentálne je služba MONSE dostupná len na území Slovenskej republiky.

opýtať sa
Kde môžem získať viac informácií o službe MONSE?

Všetky informácie o službe MONSE nájdete na stránke produktu, prípadne môžete zavolať na telefónne číslo 0902 601 392 kde Vám na Vaše otázky radi odpovieme.

opýtať sa
Môžem na využívanie služby MONSE použiť aj iné zariadenie alebo SIM kartu?

Aktuálne je možné využívať iba jedno zariadenie, ktoré je zaslané aj so SIM kartou.

opýtať sa
Ako funguje lokalizácia pri službe MONSE?

Na lokalizáciu mimo domácnosti sa využíva zariadenie MONSE mini. MONSE mini posiela údaje o aktuálnej polohe, ktorú si môžete v aplikácii pozrieť a v prípade potreby tieto údaje zdieľať pomocou SMS alebo e-mailu.

opýtať sa
Sú súčasťou MONSE kamery a odposluch?

Systém MONSE neobsahuje žiadne zariadenia, ktoré by nahrávali zvukové alebo obrazové záznamy. Senzorická sieť je tvorená pohybovými senzormi, ktoré reagujú výhradne na pohybovú aktivitu v dohliadanom priestore. Jednotlivé komponenty zabezpečujú diskrétnosť a nezasahujú do súkromia osoby.

opýtať sa
Je potrebný na prevádzku MONSE doma zavedený internet?

Áno, internetové pripojenie je nevyhnutnou podmienkou pre fungovanie systému MONSE.

opýtať sa
Ako sú inštalované senzory? Je potrebné ťahať káble po stenách?

Jednotlivé senzory (pohybové, dverné) sú inštalované pomocou špeciálnej lepiacej pásky vhodnej na umiestnenie na požadovaných miestach domácnosti. Pri výbere komponentov sme kládli dôraz na jednoduchosť inštalácie a eliminovanie zásahov do vybavenia domácnosti. Z uvedeného dôvodu je senzorická sieť bezdrôtová, t.j. žiadne káble po stenách ťahané nie sú.

opýtať sa
Ako mám zariadenie MONSE aktivovať po tom, čo mi ho doniesol kuriér?

Vaše zariadenia sa aktivujú pri procese inštalácie. Postupujte podľa návodu na inštaláciu.

opýtať sa
Môžem mať domáce zviera a súčasne aj MONSE?

Áno, systém MONSE ponúka možnosť nastaviť senzorické prvky, ktoré zohľadňujú domáce zviera (psa, mačku) pohybujúce sa v domácnosti. Je potrebné označiť túto alternatívu pri prvej objednávke systému MONSE. Vhodné nastavenie senzorických prvkov s vami v prípade potreby odkonzultujú naši technickí pracovníci.

opýtať sa
Musí mať dohliadaná osoba počas pobytu doma na sebe nejaké zariadenie?

Nie. Podmienkou na správne fungovanie systému MONSE v domácnosti je vhodný počet a umiestnenie prvkov senzorickej siete v domácnosti. V takom prípade je zaznamenávaná aktivita/pasivita obyvateľa domácnosti počas jeho pohybu doma bez toho, aby mal na sebe umiestnené monitorovacie zariadenie.

opýtať sa
KDE SI MÔŽEM POZRIEŤ ÚDAJE A INFORMÁCIE O DOHLIADANEJ OSOBE?

Informácie o dohliadanej osobe si môžete pozrieť v aplikácii v časti „Monitorovaná osoba“. V prípade, že chcete používať mobilnú verziu aplikácie, jednoducho prejdite prostredníctvom vášho mobilného prehliadača na stránku aplikácie, ktorá sa prispôsobí pre vaše zariadenie, aby ste mali čo najlepší prehľad o vašom blízkom, aj keď nebudete mať po ruke počítač.

opýtať sa
Ako a kde si viem pozrieť históriu udalostí zaznamenaných pre moju dohliadanú osobu?

Históriu si môžete pozrieť v aplikácii, v časti „História“.

opýtať sa
Čo sa stane, ak stlačím SOS tlačidlo? Čo ak ho stlačím omylom?

Po stlačení SOS tlačidla sa táto udalosť zaznamená a zobrazí v aplikácii. Taktiež bude poverenej osobe odoslané upozornenie v podobe sms a e-mailovej správy. Tlačidlo je potrebné podržať 2 sekundy, čím sa zamedzí falošným upozornenia v prípade, že ste stlačili tlačidlo omylom.

opýtať sa
Čo sa stane, ak môj 70-ročný otec spadne v záhrade?

Na monitorovanie osoby mimo domácnosť slúži zariadenie MONSE mini. Ak dohliadaná osoba spadne, zariadenie odošle sms upozornenie na telefónne čísla, ktoré je potrebné si vopred nastaviť v aplikácii.

opýtať sa
Ako presná je informácia o aktuálnej polohe dohliadanej osoby (GPS súradnice)?

Presnosť lokalizácie je do 5 metrov.

opýtať sa
Môžem cez MONSE mini normálne telefonovať?

MONSE mini dokáže v prípade potreby slúžiť ako telefón. Je možné sa naň dovolať, súčasne umožňuje v prípade mimoriadnej udalosti volať na vopred predvolené telefónne čísla, ako aj vyslať alarm po stlačení SOS tlačidla. Na zariadenie sa viete dovolať a dokáže slúžiť ako telefón. Zo zariadenia sa dovoláte iba na predvolené čísla v prípade núdze.

opýtať sa
Čo ak senior zabudne MONSE mini nabiť?

Aplikácia umožňuje nastavenie notifikácie informujúcej o stave batérie senzorov, ako aj zariadenia MONSE mini. V prípade, že stav batérie klesne na nastavenú úroveň, bude zaslaná informácia, na základe ktorej môže poverená osoba upozorniť seniora na umiestnenie MONSE mini do nabíjacej stanice.

opýtať sa
Je možné zariadenie MONSE mini používať aj v sprche?

Zariadenie MONSE mini je chránené proti striekajúcej vode. Do kúpeľne, kde sa štatisticky stáva najviac úrazov v domácnosti možno tlačidlo vziať, nie je však určené k priamemu použitiu v sprche/ vo vani. Odporúčame ho odložiť v dosahu (napr. na uterák alebo zavesiť).

opýtať sa
Zabudol som heslo môjho konta na zákazníckom portáli. Ako si zmením heslo?

Heslo si môžete zmeniť na https://eshop.monse.sk/ucet/ v sekcii zmeniť heslo.

opýtať sa
Je možné dodatočne pridať ďalšie senzory?

Áno. V prípade, že zistíte, že potrebujete navýšiť počet senzorov, môžete ich objednať prostredníctvom e-shopu, ktorý je k dispozícii na stránke https://eshop.monse.sk/.

opýtať sa
Aké typy batérií sú použité v senzoroch MONSE?

V našich senzoroch sú použité tieto typy batérií:

  • senzor otvorenia dverí a pohotovostné SOS tlačidlo - ER14250
  • pohybový senzor -  CR123A
opýtať sa
Podporované verzie prehliadačov

Webová lokalita monse.sk využíva najnovšie štandardy zabezpečenia a šifrovania, aby bolo vaše nakupovanie bezpečné a príjemné.

Ktoré prehliadače sú podporované?

Lokalita monse.sk podporuje väčšinu bežných prehliadačov:

  • Chrome - posledných 5 verzií
  • Firefox - posledných 5 verzií
  • Microsoft Edge - posledných 5 verzií
  • Safari 12 a novší
  • Opera - najnovšia verzia

Aktuálne verzie prehliadačov si môžete overiť napr. tu: https://updatemybrowser.org/

Odporúčame, aby ste si nainštalovali najnovšiu dostupnú verziu webového prehliadača a pravidelne aktualizovali operačný systém prostredníctvom najnovších aktualizácií zabezpečenia.

 

opýtať sa